Bus eller godis!

För helvete ungjävlar!
Ni kommer o knackar på när man är bakfull och jävlig!

- Bus eller godis?

- Vad händer om man inte har något godis? frågar jag.
Varpå man ser en skitunge längst bak av de 5 outklädda ungarna dra fram en hundbajspåse.
Va i helvete ni kommer outklädda och skall ha godis eller

-Pengar går också bra! säger ungen längst fram.
Det är för fan rån ni håller på med, fast omaskerade! IDIOTER!

Skall jag gå hem till en stackars tant med maskering och kräva godis eller pengar och får ja inget av det så spränger jag dörren.

Ska nog hämta upp en motorsåg och rånarluva till lägenheten nu.
När det ringer på dörren nästa gång skall jag dra på mig luvan sen dra igång motorsågen innan jag öppnar!



God  Halloween!

Kommentarer
Postat av: Razz

säg bara att du skjuter var 3e bus-eller-godis-gäng som knackar på och nr 2 har precis gått:D

2008-10-31 @ 14:09:36
Postat av: nat

Säg bara att du har hepatit C och herpes och öppna med en kanyl i armen och snorren i handen och att du gärna vill ha lite bus

2008-10-31 @ 16:00:28
Postat av: Alina

Godagens! Hoppas du får en trevlig kväll! :)

2008-10-31 @ 16:07:10
URL: http://emmiealina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0